Jul(bord)

Idag var det verkligen kallt ute och det passar ju bra nu när det faktiskt är december (!?) Alltså blev jag lite sugen på att börja jupynta lite idag (hände tyvärr inte mycket dock) Men det hade ju varit passande eftersom jag och Sebastian ska göra julbord på fredag innan han åker till Stockholm. Jag är ju ganska kräsen när det gäller julbord: sill, janssons, ägg, julskinka, köttbullar, prinskorv, rödbetssallad, julmust, gravad lax, risgrynsgröt. Slutsatsen är nog att jag inte har blivit riktigt vuxen ännu. Vuxenmat är äckligt. Men på fredag så kommer det bli gott- med lite små ändringar...

På lördag blir det julhandel på ikano- extraknäcker lite åt tomten i år nämligen :) Ska försöka vara ute i tid i år så jag slipper detta huvudbry med sävsjöklappar... Imorgon blir det i alla fall till att ta overallveckan på allvar. Det ger mig dessutom en ursäkt till dubbla byxor! Minusgrader är mysigt (om man får vara inne). I alla fall så är det helg efter skoldagen imorgon och jag ska förmodligen spendera mycket tid med grabbiga saker. Man blir som man umgås?

Ge mig snö. Eller åtminstone lite frigolit...


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh,vilken härlig bild! :) Hoppas allt är bra med dig! Kram

2009-12-02 @ 21:46:00
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/
Postat av: Sandra

men emelie äter du inte köttbullar?! du är söt :)

2009-12-03 @ 18:30:12
URL: http://ruthlouise.blogg.se/
Postat av: Em

det är lök i, uh :( Saknar dig! kram

2009-12-03 @ 19:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0