Lucka elva

Jaha, här sitter jag en fredagkväll och bara tar det lugnt. Kom inte hem från skolan förrän fem, så jag var allra mest sugen på mat och soffan. Sen är det ju idolfinalen ikväll som man inte bör missa om man sett majoriteten av de andra avsnitten. Det hade dock varit lite roligare om jag hade hejat på någon- tycker ju att de är lika bra.

I skolan hade vi en så kallad Workshop idag. Det innebar att vi delades in i fyra grupper och att vi sedan hade en timma på oss att sno ihop en kvarts lång sketch. Eller ett rollspel. Tråkigt nog skulle det handla om en paradox som det går att läsa om i "At skabe en klient". Vi fick så klart den svåraste men det blev bra till slut ändå och jag måste säga att jag är riktigt imponerad av mina klasskompisars humor! Det var skönt att få skratta lite i eftermiddag :) Bra ingång för helgen.

Igår fick jag dessutom reda på att jag fick VG på välfärdstentan, vilket inte ens fanns i min värld. Var helt säker på att jag skulle få ett U. Så med det goda humöret blev det en sväng till Herrgårn' för lite bartömning och pilkastning. Skön musik och trevligt sällskap. Lite rund om fötterna :) Dessutom fick jag mitt hår rejält uppljusat igår med hjälp av min käre pojkvän, så för att summera det hela så var det en riktigt bra dag igår!

Imorgon blir det den sista julhandeln för detta året och på kvällen så har jag och Sebastian ett bokat bord som väntar på oss på "Kniv å Gaffel". Pappa bjuder :)

Ha en trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0