Lucka fem

Det är lite tråkigt att vara ensam en lördagskväll, särskilt med tanke på att luciakravallen pågår just nu. Jag orkade inte ens försöka fixa biljetter så jag får ju skylla mig själv. Det är ju dessutom sent redan nu så jag hinner väl inte bli alltför uttråkad, särskilt inte eftersom jag har haft fullt upp idag: Jag har faktiskt julhandlat tillsammans med alla hysteriska tanter, uttråkade gubbar och bortsprunga ungar. K-A-O-S! Nu kan jag i alla fall känna mig lite lugnare :)

Bror gjorde sig sedan besväret att laga wok till mig (!?) efter all shopping och efter det spelade vi GuitarHero. Jag fick så klart spela på lättaste nivån eftersom jag bara kan hålla koll på tre fingrar samtidigt... Blir ganska inne i det ett tag, bara lite jobbigt att linserna torkar fast i ögonen eftersom jag inte har tid att blinka. Så kastade vi även ihop ett bord och kunde konstatera att brors vardagsrum har blivit riktigt snyggt! Lyckades även övertala honom till att fixa ihop en ny omgång av laserdome i Linköping. Hur kul som helst! Testa ni som inte har!

Mycket planerat framöver och skolan känns mest bara i vägen. Ingen motivation alls för tillfället. Det jag borde göra är att läsa: "At skabe en klient". Ja, den är på danska... (!?) Så ni som har förslag på vad titeln betyder är hjärtligt välkomna med det! Kan väl vara en bra start känner jag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0