Lucka sexton

Sista dagen "hemma" innan jag åker hem :) Det har varit ett dilemma att packa väskan/väskorna. Svårt att veta hur mycket som behövs i klädväg under 24 dagar och jag har bara en rullväska. Så nu har jag lärt mig att packa smart efter det att halva garderoben furit upp och ner ur väskan. Nu har jag nog bestämt mig i alla fall- nöjd som jag är inser jag att jag glömt julklapparna. Så nu har det hela slutat med att jag får ta en extra väska och när jag ändå är igång även packa med mig datorn. Alltså blir det tåget in till Norrköping i morgon, så jag slipper känna mig som en packåsna på campusbussen. Vet ju inte hur bra det går att dra en rullväska i all denna snö som kommit. Mysigt såklart, men ändå. Utan packning gled jag bokstavligt talat till skolan i tisdags. Sjukt halt och helt fel skoval! Så morgondagen kan bli intressant...
Idag har jag i alla fall läst en hel bok som är förberedelse till sista seminariet imorgon. Fråga mig vad som helst om "Makt", jag ska nu kunna allt är meningen... Sedan har jag tvättat, städat och försökt vräka i mig allt i mitt kylskåp- i ren snålhet, inte för att jag är direkt sugen. Nu ska jag hacka upp en fruktsallad och titta lite på TV i väntan på att Sebastian ska komma tillbaka från träningen. Over and out.

Jag är sugen på smörgåstårta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0