Knorris

Svininfluensan verkar gå i klassen har jag nu hört. Jag vill INTE bli smittad. Bara imorgon också, sen ska jag hålla mig borta från skolan fram tills måndag. Inte för att jag tror att det kommer bli bättre, men jag vill helst vara frisk i helgen när familjen kommer upp. Vi ska fira Fars Dag i efterskott och mammas födelsedag i förskott med lite restaurangmiddag och annat mys. Jag ska minsann vara jättefrisk då- ingen knorris här inte.

Sittningen i lördags var mycket fin och underhållande. God mat också :) Trots att jag trodde att jag blivit matförgiftad (?) när jag kom hem... Det var i alla fall roligt och väldigt trevligt. Tyckte dock att kvällen gick lite för fort! Har inte heller fått tag på några bilder därifrån ännu, men det kommer nog strax.

Annars är det inte mycket som händer. Skolan blir en stor del av vardagen. Lite enformigt skulle man kunna tycka, men jag blir nästan rädd för hur fort veckorna går. Det tycker jag är bra för det betyder att det snart är julafton (årets favoritdag) och nyår såklart. Klänningen fick jag idag :) Här är alltså allt planerat. Men jag brukar ju se till att ligga steget före.

Sen väntar jag på mitt brev. Tjejerna och jag tänkte börja brevväxla lite, från söder till norr- som på den gamla goda tiden :) Så nu väntar jag på att Jönköping ska höra av sig! Jag vill veta vad som händer i era liv och vilka bus ni hittat på på senaste!

Nu längtar jag först och främst till imorgonkväll. Två nervösa moment i skolan som jag vill ha överstökat så att jag sedan kan njuta av onsdagskvällen :) Morot efter piska. Ja, det är väl inte mer än rätt? 

Kommentarer
Postat av: Ines

vad ska du göra på nyår????

2009-11-11 @ 09:06:20
Postat av: Em

Det blir nässjö. Har tagit för givit att alla i sävsjö firar på olika håll. Ska inte du va med emil?

2009-11-11 @ 12:22:42
URL: http://emklasson.blogg.se/
Postat av: ines

jo de blir väl så

2009-11-12 @ 11:40:41
Postat av: helena

nu är brevet skickat!! ursäkta förseningar:P

2009-11-13 @ 08:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0