Mjau

Nu är jag inne i mitt första riktiga tentaplugg och man kan säga att det är vad som kallas för tentastökigt här (lite stökigare än vanligt alltså). Eftersom man inte hinner med mycket mer än att plugga och att det inte finns någon ren disk är det tur att jag bor på en pizzeria och har färdigmat i frysen :)

I fredags, efter examinationsseminariet, var det dags för oss (ettan) att ha tackfest för våra faddrar och festerier som anordnade en mycket rolig nollning i augusti. Temat för kvällen var bokstaven "G". Väl där träffar vi på Gud, Geeks, Gravida, Günter, Gameboy, Grisen, Grynet, GPSen, Gynekologen, Guldlock, Geishan, Golvlampan, (Kåta) Gun, Google, Gubbslusk och många fler. Själv var jag Geparden och inte en enda Gasell syntes till. Det hade varit gott... Mjau. Sittningen var nog roligast hittills. Mycket sång, lekar och bordsklampande. Och jubelklang kan jag fortfarande inte ens första raden på...
Väl hemma insåg jag att jag borde duscha bort mina gepardfläckar och efter en hel del skrubbande insåg jag att jag är märkt för livet- ett för tillfället åtminstone... Blåmärken är vad som tillsynes finns kvar. Får nog vänta med vaccinsprutan för att inte chockera med mina "misshandlade armar". Jag känner att min förklaring inte är särskilt trovärdig.

Ikväll ska jag och Sebastian ha lördagsmys. Mat ska det bli och filmen "Up" som alla hyllar. Fram tills dess så har jag inte mycket alternativ för vad som ska göras. Men på onsdag, efter att tentan i välfärdspolitik (hmpf) är skriven, åker jag hem för en pluggfri långhelg.

 


Kommentarer
Postat av: Marie

heting geting ;) hur är allt med dej? tell me more, tell me more!

2009-11-22 @ 12:08:00
URL: http://mariekarlberg.blogg.se/
Postat av: Em

Vi kan väl ses på typ torsdagkväll eller nåt i den stilen? :)

2009-11-22 @ 12:19:30
Postat av: Anonym

kommer du hem då?

2009-11-23 @ 21:13:30
Postat av: Em

Ja, jag kommer hem på onsdag, men ganska sent. Så torsdag skulle passa bra :)

2009-11-24 @ 10:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0