Uppdrag: Viktökning

Den här gången har jag nog bestämt mig. Tror jag... +5 kilo: gärna vader, midja och överarmar. Marie säger att jag ska styrketräna så då får jag göra det :) Men jag kommer inte gå och skämma ut mig på något gym med mina fantastiska muskler... Så jag tackar gärna ja till tips på lite effektiva övningar som jag kan göra hemma :) Så får vi se om det händer nåt den här gången. Envis är jag ju så rent teoretiskt ska det gå, å andra sidan känns jag som ett omöjligt fall efter tidigare ansträngningar.

Idag drog skolan igång igen efter en långhelg. Det är tre veckor kvar till jul och efter dagens introduktion, som jag knappast kunde hålla mig vaken på, så verkar det inte så värst jobbigt ändå. Jag har i alla fall redan bokat in mitt jullov 17 december- 10 januari. Helt godkänt! :) Fick lite försmak på julen när jag var hemma i helgen. Det bakades, tändes ljus och spelades julmusik. Jag kan inte påstå att det händer mycket sådant i min lägenhet tyvärr... Tycker verkligen om att få komma hem- den här gången för att bland annat gå på irländsk pubafton på kulturhuset. Cowboyhattar och skinnvästar- alla känner alla. Jag tycker det är ganska kul ändå :)

Jag sov i kapp i eftermiddag och borde även göra det i förebyggande syfte. Jag fick nämligen ett "roligt" brev när jag kom tillbaka hit upp igår. Trött som en banan: (tror givetvis att det var ett skämt- tydligen inte)




Ja, vad ska man säga? "Välkommen hem?".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0