Äntligen fredag

Nu är lägenheten stökig. Men jag får leva i skiten, dvs spackel och slipdamm. Weiho :) Tur att jag ändå inte ska vara hemma ikväll för snart bär det iväg till Evelina på lite diversefest, men det ska visst vara socionomer där också. Jag tror att det kommer bli trevligt faktiskt :)

Nästa vecka har vi vår första hemtenta, vilket också betyder sovmorgon om jag själv får bestämma. Det är på tiden känner jag. Klockan har ju varit ställd på 5.50 nästan varje morgon nu och jag är liksom inte särskilt van vid det...

För övrigt så är jag faktiskt lite stolt över mig själv idag :) Dessutom är det fredag och det gör ju inte saken värre! Morgondagen består nog av lite (ögon)shopping, besök hos bror i stan och fest i Norrköping. Ha en trevlig helg!


En liten dokumentation jag gjorde  här om dagen när jag gick lilla "sjövägen" till Bomull på campus.








Kommentarer
Postat av: Helena

vad vackert det är i norrköping! känner faktiskt igen mig då jag varit där å hälsat på syrran=) ligger inte fröken fräken vid bild nr 3? vattenfallet ligger väl i skolan iaf? hoppas allt är bra med dig å att vi ses snart <3

2009-09-23 @ 10:10:38
Postat av: Anonym

*vid skolan

haha

2009-09-23 @ 10:11:23
Postat av: Em

Hej Helenis! Jo, "vattenfallet" ligger på skolan precis som resten av bilderna. Har ännu inte sett till Sofia, men gör kanske det snart :) Ses vi i helgen?

2009-09-23 @ 15:41:11
Postat av: Malin

Vad mysigt det ser ut Emelie! :) hur trivs du i den nya staden och med skolan och så? Kram Malin

2009-09-23 @ 16:55:20
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0