Ompysslad

Tillbaka i Linköping efter ytterligare en helg i Sävsjö. Ingenting gick enligt planerna men det blev i alla fall lite tid tillsammans med vännerna och en hård pingismatch mot bror :) Sen är det alltid skönt att få komma hem och få god mat och fotmassage. Det blev även lite uppfräschning av håret med hjälp av mamma, sax och slingmedel. Nu hoppas jag inte på fler tovor för förra veckan vaknade jag ju upp med dreads... Det var alltså dags att göra något :)

Nu ska jag se vidare på Svenska Hollywoodfruar. Brukar inte sjunka så lågt att titta på sånt där, men jag har blivit fast i alla dumma kommentarer- vissa gör allt för att få uppmärksamhet. Det blir ju tv av det i alla fall...

Om ni har ett par minuter över och behöver er ett gott skratt så kan ni ta en en titt på artikeln om världens bästa förebild: http://www.newsmill.se/artikel/2009/09/16/jag-vill-bli-en-forebild-svenska-kvinnor Hah!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0