Partyhelg

Då var helgen över och den försvann på två sekunder känns det som. I fredags var jag hos Evelina här i Ryd på lite spel- och drickakväll :) Det var trevligt och kan väl ses som en liten tjuvstart till lördagens spektakel- inflyttningsfest hos SoCer-Pernilla i Norrköping. Riktigt kul att få umgås lite extra med blivande socionomer. Bra folk det :) Hemma i Linköping med sista tåget klockan två. Sov jättegott och som en stock hela natten, tryggt i min säng helt ovetande om att min orolige pojkvän försökt få tag i mig hela natten. Stackarn... Har fått bjuda honom på middag två dagar i rad nu och hoppas att han är glad igen :)

I veckan är det hemtenta som gäller. Jag förblir alltså kvar i min nytapetserade, nymålade och fräscha lägenhet :) På fredag kan vi alltså säga hejdå till "Socialt arbete som kunskapfält, praktik- och forskningsområde" (eller nåt sån't dära...) och hej till våra 9 första högskolepoäng.

Nu blir det frukost och inte i form av salta pinnar... Sen ska vi torka golv så det står härliga till och kanske även reta några linköpingsbor för hockeyn igår :P

 



Jo, såhär ligger det till. Jag har varit med i en tävling där man kan vinna en luftballongsfärd. Jag har bara nyligen  insett att jag har världens höjdskräck... Så om ni är riktigt, riktigt otäckt fjäskigt snälla mot mig det närmaste så kanske ni får present om turen infinner sig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0