Shopping vs. Tenta?

Ja, det bar iväg till Tornby idag på förmiddagen, jag kunde bara inte hålla mig längre. Det mesta blev inhandlat till lägenheten men också diverse annat onödigt krafs som i alla fall en del killar skulle beskriva det...
Hemtentan skickades ut klockan åtta idag på morgonen men jag har inte vågat att titta på den ännu. Jag tyckte att det lät roligare med lite shopping i blåsten :)

Nu blir det nån slags pastaröra till middag och sen är det kanske dags att ta tag i det mindre roliga. Ikväll är det onsdag och uppvärmning av säsongspremiären för Grey's Anatomy. Hade det varit för ett år sedan så hade jag vetat precis hur kvällen hade sett ut- fikakväll i Jonnas soffa, med tända ljus och självklart tillsammans med resten av tjejerna. Nu sitter vi istället i fyra olika städer och gör så gott vi kan i vår ensamhet. Kanske blir det en hel del sms ikväll?

Till helgen har Sarah lovat mig Irländsk pubafton på kulturhuset. Hoppas fler kan hänga på :)

Dagens shoppingbag.

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad härligt att allt funkar bra! Okej, har du fått den renoverad eller? är det en studentlägenhet du bor i?

Jo jag jobbar på och försöker hinna med att plugga också.

Första uppgiften ska in på söndag, men tror det fixar sig! :)

Har dock sjuk beslutsångest inför våren, huh ;/ Kramkram

2009-09-24 @ 11:16:12
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0