Höstkvällar köpes

1 september idag och termometern visar på sommar. Jag har dock klätt mig som höst den senaste veckan och sotar för detta på väg till bussen. Kanske har jag bara saknat mina höstkläder.

Imorgon är jag ledig och ska då gå på KALAS i Cloetta Center i Linköping. Mässa på dagen för de som vill ha gratisprylar och fest på kvällen för de som vill ta steget längre :) Jag tror att det kan bli kul...om jag hittar dit. Har jag tur får jag nog hjälp av lite Norrköpingsbor- pinsamt värre. Men jag har i alla fall äntligen förstått hur man hittar in till stan med cykel, fast det vore livsfarligt- jag skulle nämligen inte kvalificera mig för cykelkörkort.

I helgen kommer familjen hit och då blir det säkert lite småplock med lägenheten och sen en sväng till Hejdegården för att hjälpa bror med flytten. Och mat... :)

Sedan vet jag inte riktigt vem jag försöker lura när jag påstår att jag kanske skulle börja träna på nåt sätt. Hur hinner man det? Kanske jag måste börja lära mig att bli lite mer tidseffektiv. Äsch, det kommer väl med tiden :)

Ikväll blir det dock jäsig fritid- vilket jag gillar!


The Honorary Title- Thin Layer


Kommentarer
Postat av: Marie

vad kul att du skaffat blogg nu ;) äntligen!

2009-09-01 @ 19:29:51
URL: http://mariekarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0