Lunch

Sitter och lunchar på ett par korvmackor och en risifrutti i datasalen. Spiller massa brödsmulor mellan tangenterna- det känns inte så uppskattat. Men jag har inte alltid så mycket hyfs- och det är skönt.
Givetvis ska mitt kylskåp gå sönder samma dag som lägenheten skrivs över på mig. Så igår fick jag ett sprillans nytt och det känns frächt :) Maten från det rumstempererade kylskåpet- inte lika fräsch. Men det är bara hålla för näsan och vara glad.
Det var även KALAS igår. På dagen var det mässa och jag plockade till mig lite gratissaker. (1 kg morötter bland annat...) Ja, sedan var det förfest i centrum hos Jonte. Mycket kul och trevliga klasskompisar så klart! Sedan blev det Moneybrother för hela slanten och vid visitationen av min väska blev mina morötter utskrattade. Men kvällen var verkligen lyckad och jag fick höra mina favoritlåtar :)
Ikväll ska jag titta på Sebastian när han spelar innebandy. I den stora sporthallen :) Det var längesen nu, så det kan bli kul. Jag är liksom lite rädd för att min soffa redan är nersutten...


Michael Bolton- Sittin' on the dock of the bay


Kommentarer
Postat av: jonnis

hihi. kul att läsa lite om hur du har det där uppe :) är det mycket plugg o sånt eller?



kraam

2009-09-03 @ 12:49:56
URL: http://jonnalidstrom.blogg.se/
Postat av: jonna

japp nu blir det lite historia på aleholmskolan :) ett halvår ska jag läsa historia. känns skönt att ha det gjort sen iaf.

haha ja ta tag i matten du! segt i början men skönt efteråt!

2009-09-05 @ 13:41:25
URL: http://jonnalidstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu blev det nog lite fel? :) men ska du läsa historia? har du nya planer? kram

2009-09-05 @ 22:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0