Vink väll

Åh, vad jag gillar min säng. Inte 120 utan 90 och inte den i Linköping utan den här hemma :) Idag flög jag upp klockan halv åtta, fast bestämd att äta frukost med mamma och pappa innan de åkte till jobbet. Sen NÄR? Kom på att det var lördag och jag hade sovit i fyra timmar, så jag vände i hallen och la mig igen :) Så klart. Jag får skylla på att jag har svårt att veta vart jag befinner mig när jag slår upp ögonen på morgonen- nu när jag har tre ställen att sova på. Lyxigt egentligen.

Tack Becca för en mysig och rolig vinkväll igår! Det var himla kul att få träffa alla igen :) Jag kände att jag behövde uppdateras litegrann! Snart får ni komma upp till mig! Och Sarah ska inte ha sin inflyttningsfest utan mig. Det har hon lovat.

Nästa helg är det i alla fall premiär för Flickan som lekte med elden för alla som inte visste det. Kanske jag och Sandra ska fortsätta med traditionen? :) Bio är ju rätt så mysigt så jag har bestämt att det även blir det och biopopcorn ikväll- Sommaren med Göran ska visst vara rolig. Kvällen igår bjöd ju på skratt, men det kan man aldrig få för mycket av!

Nu blir det wok efter en sväng på stan och sedan kanske en liten promenad i det fina vädret. Sista sommaren nu, så ta vara på den!


En oldie på mig och Becca :)


Bruce Springsteen- Working on a dream


Kommentarer
Postat av: Sandra

Emelie vilken fin blogg <3 jag saknar dig, kom och hälsa på så går vi på BIO!

2009-09-12 @ 15:30:09
URL: http://ruthlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0