I'm turning 21 today!

Ånej, jag börjar bli gammal! :) Det var väl ungefär min första tanke när jag vaknade idag.
Fast 21 är väl kanske inte så farligt ändå! Förr blev man ju myndig vid den här åldern så jag har väl precis blivit vuxen då :) Det ska i alla fall firas lite i helgen med både familj och vänner. Förhoppningsvis blir det fint väder så att grillning kan få stå på schemat!
.
Igår fick jag massa fina rosor av min snälla pojkvän och så gjorde vi god (smörgås)tårta!
Bättre än vanlig tårta :)
Dagen har lite tråkigt nog spenderats i skolan och nu borde det vägas upp med något roligt. Men exakt vad det blir får jag nog återkomma med. Hoppas ni haft en bra dag i solskenet!
.

Kommentarer
Postat av: Martha

Grattis på födelsedagen!! Hoppas dagen har varit härlig! Kram

2010-04-19 @ 17:32:06
URL: http://annamartha.blogg.se/
Postat av: Martha

filmen heter 'om ödet får bestämma', den måste du se! väldigt bra tjejfilm :)

2010-04-20 @ 17:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0