Sol och kärlek på samma gång

Helgen har varit hur bra som helst! I fredags gick jag och Sebastian till Herrgårn där vi mötte upp hans kompisar. Vi käkade, kastade pil och intog baren. Ett ganska skönt sätt att spendera en fredagskväll! :) Sedan kom Helenis i lördags och vi åkte ner på stan på en gång för att shoppa och äta på mitt favoritställe Mokka. Tyvärr var det väldigt tråkigt väder så Linköping visade inte upp sig från sin bästa sida om man säger så... Men sen kom Sofia och förgyllde dagen lite extra och vi fikade på mammas kakor precis som förr :) På kvällen gjorde vi Ciabatta med tomat och mozzarella (= väldigt gott och enkelt).
.
.
Tillbaka ner till stan för att gå på bio, vilket för min del var evigheter sen! Det är verkligen något särskilt ändå att gå på bio, det borde man göra oftare :) Hemma sent och därför tog vi en ordentlig sovmorgon för att sedan vakna pigga till solen. Efterlängtat! Det blev en promenad bort till Campus och sedan en liten rundtur i Ryd. Tack för en kul och intensiv helg!
.

.

Jag och Sebastian tog senare en fruktstund i eftermiddagssolen tillsammans med halva Ryd :) Så mysigt nu när studenterna har letat sig ut för att grilla, spela kubb och umgås överallt! Det är ett riktigt vårtecken som vem som helst blir glad av!

Nu ska jag plugga resten av dagen och utan balkong blir det mest att titta på solen idag. Tråkigt men å andra sidan ska det bli fint hela veckan!

.

Isn't it? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0