Tjejhelg!

Fredag igen och härlig helg på ingång! Cilvilrätt har pluggats flitigt hela veckan och det är rätt så kul faktiskt (minus arbetsrätten som jag inte fattar ett skvatt av). Efter skolan så städade jag lägenheten (kanske lite slarvigt) och så kom Nicke en sväng och åt lite mat. Han hade blivit bestulen på sin matlåda idag= Krig på jobbet :P Igår var jag snäll och bjöd honom på Pasta Carbonara, tips från Marie, och det var riktigt gott! Sedan tittade vi på 24 och Jack Bauer, som jag har lurat i honom att titta på och vem blir inte helt fast i den serien? Tips från mig om ni gillar spänning!
.
Imon ska jag möta Helena på stationen vid tio-tiden och sen ska vi ha en väldigt rolig dag full av shopping och god mat förhoppningsvis! Kanske till och med hennes syster Sofia kommer hit från Norrköping och i så fall blir det precis som förr i tiden när vi var små :)
.
Nu drar jag till Herrgården för mat och dryck och fredagsmys!
Ciao!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0