Vårkänslor

Tillbaka från påskfirandet i Sävsjö. Det blev en ganska lugn helg, särskilt eftersom jag inte behövde plugga nåt :) Påskafton festades in i Landsbro med Sarah och lite andra folk. Det var heltrevligt! Jag passade även på att träffa Marie och mina kusiner, så det var bara bra och sen är det ju alltid skönt att komma hem och få lite extra kvadratmetrar att röra sig på :) Hoppas bara inte på några hål i tänderna som svar på ett välfyllt påskägg!
.
Till helgen kommer Helena hit från Jönköping och vi ska shoppa och gå på bio är det tänkt. Remember me. Det kommer bli väldigt kul! Ska se om jag lyckas skämma bort henne något ;) Fram tills dess är det bara föreläsning och plugg i civilrätt som gäller. Men det ska nog gå det också!
.
Nu ska jag se på sista avsnittet av Sex and the City, sen blir det bara att sätta sig med böckerna igen. Morot och piska, det är väl så det funkar antar jag. Som tur är går det lite lättare nu när jag har vårkänslor i kroppen!
.

Kommentarer
Postat av: helena

ska bli jätteroligt att komma upp t dig! ses på lör morgon:)

2010-04-08 @ 18:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0