Freedag!

Ännu en skolvecka har gått och jag lider inte så värst mycket av nya kursen, trots att det är mycket plugg. Kanske är det solen som hjälper! :) Är det fint väder imon ska jag gå bort till de lite grönade delarna av Ryd för att sätta mig och plugga lite. Hoppashoppas! Jag saknar verkligen en balkong dagar som de här... Men man kan ju inte få allt!
.
Ikväll ska jag och Sebastian gå över till Johan och Martha. Det ska bli väldigt trevligt. Tummen upp! Och på måndag fyller jag år så just nu finns det inga skäl till att sitta och tjura! Nästa helg blir det Sävsjö och då ska jag och Sarah festa till det igen. Så klart :)
.

Kommentarer
Postat av: Ines

sarah sarah sarah sarah...!! men hallå! JAG DÅ?! OCH LINDA?!!! vi med!

ska någonm er komma??

2010-04-19 @ 16:33:57
Postat av: Em

MEN :) Det var innan jag visste att ni ville komma och innan jag fick för mig att sno ihop ett litet kalas :) Klart ni ska komma, annars blir jag ledsen. Just nu ser det bara ut att bli vi fyra. Vet inte om nån annan är hemma?

2010-04-19 @ 16:48:21
Postat av: Ines

klart vi vill komma på kalas:)

hmm ja vet ej, becca kanske du kan kolla med??

2010-04-19 @ 20:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0