2010

Då var även nyårsafton över. Kvällen, och även eftermiddagen för den delen, spenderades hemma hos Dennis. Det var väldigt mycket folk och kvällen gick alldeles för fort!
Här kommer i alla fall lite vimmelbilder.
 

Bara två år kvar till jordens undergång. Jag tar examen i samma svep, känns lite surt måste jag säga. Prognosen för år 2010? Jag har ingen aning. Förutom då att jag kanske, eller mycket bestämt, vill åka utomlands. Var och med vem är bara frågan. Kanske jag ska pröva på lite nya saker- vilket jag faktiskt redan hunnit med för i måndags drog jag, Sebastian, Esa och Becca iväg till Isaberg för att åka skidor. Detta har jag alltid velat pröva, men eftersom vi inte är någon skidåkande familj har jag aldrig kommit längre än skidor på längden. Så detta var helt nytt och det var faktiskt riktigt roligt (särskilt att åka lift, hmm). Jag ramlade givetvis ett antal gånger och idag kan jag fortfarande inte sträcka ut på mina vader, men vad gör väl det? Vi stannade nästan hela dagen och fikade i picknickstugan. Alltså en väldigt bra dag i ett väldigt bra sällskap!


Nu har jag fem dagar kvar i Sävsjö, sen åker jag tillbaka för ett knippe redovisning för att sedan åter få tio dagar ledigt i väntan på början av nästa kurs. Jag tror det blir en lugn vår, vilket betyder att jag kan åka hem lite oftare.
Idag har jag pluggat och gjort klart halva projektarbetet, i eftermiddag blir det bara chill framför brasan och en bra film. Jag känner mig dock onekligen sugen på att ge mig ut i all snö...




I år lovar jag att vara lite snällare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0