Nya året

Oj, här har det visst inte hänt mycket på ett tag... Det får vi ta och ändra på :)

Under de här veckorna på nya året har jag varit hemma i Sävsjö och umgåtts med mina vänner. Linda, Sarah och hennes kompis Emelie festade till det förra helgen och det var nog längesen jag hade så roligt! Från en ganska lugn hemmafest drog vi vidare till hotellet i Vetlanda och så trappades festandet upp :) Slutligen hemma hos Sarah igen lagade vi fläskkotlett och potatismos mitt i natten/morgonen. Inte dåligt! Jag längtar till nästa gång jag kommer hem för då ska vi minsann göra om det :)

Väl uppe i Linköping igen så har vi kastats in i den nya kursen om barn och ungdomar. Denna veckan har alltså bestått ganska mycket av plugg men jag har också varit duktig och simmat i badhuset. Trots att jag hade världens klantdag så gick det ganska bra... Det ska bli varje onsdag från och med nu. Nästa vecka följer till och med bror med och tvättar sig lite :)

Ikväll har jag försökt styra upp en spel- och vinkväll med Sebastian, Johan och Martha. Det tror jag kommer bli trevligt! Imon blir det Tornby för en sväng på ikano och ikea. Resten av helgen ser rätt så lugn ut.

Kram och trevlig helg!



Varför hatar alla snön? Det är fint ju :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0