Termin två

Jag är tillbaka i storstaden och jag får redan panik. På vägen hem från stan var bussen överlastad med folk och barnvagnar. Varenda sittplats upptagen och gången var proppfull av snuviga och hostiga människor. Heja. Min hypokondriska sida tror att jag borde ha blivit jättesjuk. Förresten så verkade det som att alla idag måste ha åkt buss för att det är roligt och inget annat. Det var aldrig nån som klev av. Jag gillar inte folk. Åtminstonde inte i mängder... 1-0 till Sävsjö.

Dagen har gått åt till att packa upp, städa kylskåpet och luncha med mig själv på stan (som för övrigt är ett bra tips för matälskare.) Tydligen så tycker de synd om en och vräker på extra mat och även sånt man inte har beställt. Medlidande eller var jag bara ovanligt söt idag? Jag struntar i vilket, för jag fick sjukt mycket mat idag :) 

Nu har jag tre slappa, men förmodligen dödstråkiga skoldagar framför mig, sen är jag åter ledig i tio dagar. Då ska jag åka hem igen och ha myskväll med Ines och Sarah.
Det är även dags att hitta skolmotivationen för jag kan inte direkt påstå att jag känner mig sådär på alerten...




Kommentarer
Postat av: Ines

är du hemma på fredag?? myskväll då tycker jag!

2010-01-12 @ 08:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0