Lite svensk sommar

Igår åkte jag och Marie ut till Linus föräldras stuga i Solvik. Vi packade med solsaker och godsaker men också Alice. "Liten cocker spaniel-flicka". Ja, eller dam i alla fall :) Som vi har solat och badat! Så himla härligt, verkligen! Vi gick också till Vallsjöbaden för att ta en glass och spela minigolf (jag har stora problem med att skjuta rakt, vilket ofta är en fördel i minigolf). Alltså ska vi inte diskutera resultatet :) Väl hemma i stugan gjode vi Sangria efter säkert en halvtimmas kämpande med att få upp vinkorken. Särskilt jobbigt när man är törstig :P Så stekte vi hambugare och åt jordgubbar och ananas. Mumma! Lite minus för ögonkli och dagens solsting. Annars är det tummarna upp för helgen och sommaren! Jag fick dessutom inviga min fina röda Lumix med lite sommarbilder ur olika perspektiv :)

Inte alla dagar man möts av denna härliga utsikt när man öppnar ytterdörren :)
.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0