Fröken fräknig

Idag tror jag att ALLA håller med mig om att det har varit underbart sommarväder ute! Satt mig ute på gaveln på förmiddagen och löste korsord. Lite ringrostig måste jag säga, men det rättar nog till sig :) Försökte även att jämna ut min snygga bonnabränna som jag fått på benen och lyckades väl sådär :/ Eftermiddagen spenderades sedan i Vetlanda med mor. Blev lite inhandlat, bl.a ett par sandaler, bikini och ett halsband. Sen åt vi glass också, ganska givet tycker jag! Imon måste jag vara 1000 gånger duktigare än vad jag varit idag... Men vem vill sitta inne när det är sommar ute?
.


Mina envisa fräknar börjar så smått leta sig fram på näsan!



Klarblå himmel i min trädgråd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0