Earth Hour

Det blev ingenting alls som planerat idag, men det gjorde ingenting för allt blev mycket bättre så här istället! Jag fick ett sms idag på förmiddagen som resulterade i ett kärt återseende med min barndomskompis Marias som har flyttat till Norrköping. Hon kom och hälsade på mig idag och sen lunchade vi på Mokka i stan. Vi hade massa att prata om, inte konstigt efter ett antal år! Det gjorde mig i alla fall glad och det ska vi allt ta igen snart :) Sedan gick jag hem till Nicke och hälsade på litegrann. Gjorde dock misstaget att sätta mig i hans soffa- den vill man inte resa sig ur i första taget, nej! Jag gillar i alla fall trevliga överraskningar- underbart :)
.
Ikväll ska vi tydligen släcka ner överallt mellan klockan 20.30-21.30 om vi vill delta i Earth Hour och hjälpa till lite i miljöfrågan. Jag ska släcka ner, men jag tänker inte missa nog Millennium som börjar klockan nio. Ska nog springa ner till Hemköp och köpa upp nåt gott också :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0