Gatumusik och solsken

Idag är det lördag och inte alls lika fint väder :/ Tur att jag och Sebastian tog vara på gårdagen då vi gick ner till stan i solskenet och i bara vårkläder :) Vi köpte smoothies och gick i lite affärer. Sen tycker jag att det är extra mysigt att gå genom de gamla delarna av stan och att gatumusikanterna har börjat leta sig fram är verkligen en humörshöjare! Idag känns det inte riktigt lika glatt. Tillbaka till verkligheten säger jag bara där fyra maskiner tvätt och en full diskho väntar... Ja, det är väl en helt vanlig lördag antar jag?
.
Kom på idag att jag totalmissade våffeldagen i torsdags och kommer därmed flytta fram den till påskhelgen och Smultronvägen :) Som tur var glömde jag inte brors födelsedag i alla fall. Han och jag får nog ta en runda på stan om ett par veckor och fira varandra tror jag :)
.
.
Om det ändå kunde vara så här grönt och soligt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0