God morgon, Emelie!

Vilken bra gårkväll det blev! Husets tigerburgare och en Weston Premium (som för övrigt var nåt blask) till middag. Godare hamburgare får man leta efter! Den stod man sig på i ett antal timmar på dansgolvet :) Jag, Evelina, Tessan och Ida gick ganska sent från förfesten hemma hos mig eftersom vi inte kände för att somna till Moto Boy på Herrgårn. Men sedan blev det ös med nåt 60-tals tema där en kubikmeter hårig äldre man, ganska närgånget promt skulle visa upp sina "fantastiska" dansmoves, tills dess att Tessan körde upp knytnäven. Det som skämmer mig mest är att Herrgårn är ett ställe som kräver studentleg för att få komma in. Var han professor tro? Hua! Men ja, vi är blivande socionomer så alla måste få vara med... Eller?
Jag vaknade kvart i fem idag och det var väl ingen solskenshistoria direkt. Dessutom somnade jag med svarta och svullna tår igår, så jag kanske gör bäst i att ligga kvar i sängen ett tag till :)
Fast kan jag ta mig i kragen så ska jag åka bort till simhallen senare, i annat fall hoppas jag på solen och en promenad i Rydskogen! Det lät skönt tycker jag. Och visst borde jag plugga också. Det är ju faktiskt inte helg ännu.
.
Jag är sugen på en engelsk frukost med scones. Men då hinner jag väl hungra ihjäl innan det blir färdigt om jag känner mig själv rätt...
.

Kommentarer
Postat av: Martha

vad gott med scones :) lite av min specialité, haha. Kul med lite party, vi får dra ihop ett gäng snart tycker jag :)

2010-03-26 @ 14:56:16
URL: http://annamartha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0