Heja Sverige!

OS är slut och jag är lite ledsen... Gillar nämligen detta påhitt ganska skarpt! Blev lite besviken först när jag såg att sändningstiderna mestadels låg nattetid, men på något underligt sätt har jag ändå lyckats se när alla svenskar tog medalj. Live. Om ni inte följde OS på tv så kan jag berätta att Sverige tog 11 medaljer vilket jag tycker är väldigt bra. Ferrys guld och curlingdamernas guld var lätt roligast. Nu får jag vänta fyra år till! Sommar-OS är ju tråkigare än något annat... Där tar ju alla tävlingar max 10 sekunder, man hinner ju inte ens få upp lite spänning innan allt är över. Så meningslöst. Jag gillar spänning.
.
'
.
KUL!
www.svt.se/os

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0