Helg på ingång

Imorgon kommer mamma och pappa, Thomas och Emelie hit! På kvällen ska vi gå på Brolles musikal Buddy Holly i Cloetta Center. Familjen fick det av Nicke i julklapp men tyvärr kan han själv inte vara med eftersom han förmodligen sitter under en palm och gottar sig med en drink på Bali istället. Inte fy skam det heller!
På lördag blir det shopping i Tornby och på kvällen ska vi äta middag på Butterfly.
Det kommer alltså bli en riktigt rolig och bra helg! Det kan jag behöva efter de två senaste helgerna som har varit lagom tråkiga...
.
Nu går vi dessutom mot lite ljusare tider (bokstavligen), särskilt nu när kursen Livslopp och åldrande (ja, hur kul låter det?) alldeles strax är slut också! Dessutom kommer jag hem till Sävsjö nästa vecka och då ska jag definitivt leka med Sarah och er andra om ni vill så klart :)
.

Kommentarer
Postat av: Marie

du kan väl slå en pling ;)

2010-03-17 @ 08:11:32
URL: http://mariekarlberg.blogg.se/
Postat av: jonna

Hur var Brolle??



Jag gillar I.d jättemycket nu.. tog ett tag att vänja sig. men det blev kanonbra ihop med den nya concealern från make up store.

det är skönt att slippa bli kladdig på fingrarna :)



2010-03-17 @ 13:30:09
URL: http://jonnalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0