"Ledig" dag

Två sjöänder står och kvackar utanför Hemköp. Har de kommit fel?

Idag har jag haft en ganska produktiv dag. Jag inledde den med en av mina favoritsysslor- shopping. Det blev litegrann på Gina och H&M. Sen tycker jag att det kan vara ganska kul att bara gå runt och kolla på allt nytt som kommit in. Måste förvissa mig om att jag inte missar något :) Efter svängen på stan köpte jag med mig en fralla och gick upp till simhallen. Det var hur lugnt som helst i bassängen, jag hade två längder för mig själv till och med :) Skönt att slippa bli sparkad på för en gång skull. Efter 30 längder så hade jag tänkt på kexchoklad i 28 och i varannan längd hade jag fin utsikt över badhusets cafeteria. Jag kunde alltså inte motstå min hungriga mage och istället för att vara duktig och simma 10 till, gick jag upp för att ha picknick i mitt omklädningsskåp... Efter detta blev det bussen hem för att plugga ett par timmar och sedan blev det panerad torskfilé och potatis till middag. Mer bra idag är att jag har vunnit 50 kr på en trisslott- TVÅ gånger. Det enda dåliga med dagen är att det är vattenläcka och takras i min korridor, i vilken jag dessutom tappade äggpåsen innan. Av allt jag hade att bära- varför just äggpåsen?Men det positiva i det hela var att ett av tre ägg klarade sig och det var allt jag behövde. Alltså klagar jag inte!
.
Nu ska jag titta på TV och sen blir det sängen.
.
Shoppingbagen.

Kommentarer
Postat av: jonna

jodå.. idag ska vi boka resa och sätta in pengarna. sen är det klart :) :) mycket spännande!



har inte testat just det schampot men jag älskar tigiprodukterna, bra för håret utan massa sulfater i osv. du har ju rätt tjockt hår, ett tips är att ta schampo två gånger, sen inpackning och sist balsam. se till att du har ett bra schampo.. det är viktigare än ett bra balsam. och mitt hår blir också konstigt av vissa schampon.. allt passar ju inte alla :)



kraaam

2010-03-03 @ 09:53:00
URL: http://jonnalidstrom.blogg.se/
Postat av: jonna

ja jag kan kolla o se sen när jag har testat det schampot. köpte det på en sida som heter bangerhead.se där finns massa bra hårprodukter till bra pris.. bra inpackningar m.m

köpte tigis till halva priset nu, stora flaskor med 750 ml i varje :)



kramis

2010-03-03 @ 14:44:56
URL: http://jonnalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0