Powerwalk

Ikväll skulle jag egentligen på hockey (tro det eller ej). Bror ringde igår och frågade om jag ville följa med honom och se finalen i kvartsfinalen (om man nu kan säga så) mellan Linköping och Frölunda. Inte för att jag bryr mig om hockey, och om jag nu skulle göra det kan jag ju inte heja på Linköping framför HV71. Men jag var ändå sugen på lite sällskap och sen skulle det så klart vara kul att gå en gång åtminstone. Men tyvärr var biljetterna slut och det blir därför en lugn kväll.
.
Kom hem från skolan redan vid ett efter att vi var klara med vårt grupparbete i skrämmande god tid för en gångs skull. Tycker vi har blivit duktiga :) Jag passade på att ta en powerwalk i det fina vädret och sedan gick jag till vårdcentralen i hopp om att reda ut min gräsallergi som kommer bli alldeles underbar i sommar. Som jag längtar! Woho! Jag får passa på att andas nu när det går...
.
Nu ska jag äta. Det är lite sjukligt hur jag kan sitta och tänka på någonting hur länge som helst. Igår tog bara den här räkmackan upp ca fyra timmar av gårdagens tankeverksamhet. Och då var jag bara måttligt sugen... :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0