Torsdagskväll på Herrgården

Har precis latat mig i soffan lite framför Sex and the City som jag har blivit lite såld på. Får passa på att vila lite för ikväll blir det lite välbehövligt party är det bestämt! Jag och tjejerna ska först äta middag på Herrgårn och sedan går vi över till mig för lite förfest. Senare spelar ett band på HG så vi drar nog tillbaka för att inta baren och rocka loss lite. Fira att helgen är här och att vi har haft en bra vecka i skolan :) Tessan står för underhållningen och jag för login så det kommer säkert bli en ruskigt trevlig kväll! Jag har även städat i ordning lite så att det ser någorlunda anständigt ut, så nu är det bara för mig att hoppa in i duschen!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0