Bekväma studiebesök

Idag har jag haft en kul och lärorik dag i skolan! Jag vill verkligen bli socionom! Det känns helt rätt :) De kursansvariga har fått tag på 70 socionomer som jobbar med olika saker runt om i kommunen och på tre dagar ska var och en få träffa sju av dessa, så idag har min lilla grupp fått besök av en socialkonsulent men också personal från familjecentralen och neuropsyk. Spännande med lite insikt! Motivationen gör att jag dessutom för första gången på länge drömmer mig bort i lite framtidsplaner...
.
Ikväll får det bli en lugn tisdag om man jämför med förra veckan vid den här tiden då jag och Sebastian vart hembjudna till hans kompis Jakob som fyllde år. Det blev en riktigt god trerätters middag (killarna tar sig!), vin och diverse men också en hel del sällskapsspel och semifinalen i Bandy. En trevlig kväll som jag tackar för!
.
Först igår hittade jag en väldigt kul förvrängningsfunktion i min webkamera som gör att man ser helt kokos ut :) Helt ok om man är väldigt uttråkad. Kunde till och med trolla fram en tvilling... Läskigt det skulle vara! Tydligen har vi lite tvillingar i släkten, så vem vet vad det blir en dag? ;)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0