I väntan på självdisciplin

Kanske dags att uppdatera lite efter en hel vecka! Dessvärre har det inte hänt så värst mycket förutom att jag varit hemma över helgen och hann då med en långpromenad med Marie ett besök på Boda Borg med bror och hans vänner. Riktigt roligt ju! Dock inget för de med dåliga knän...
.
Väl tillbaka i Linköping så är det råplugg som gäller. Jag vill lova att jag går på reserverna nu då jag inte ens orkar stänga av väckarklockan längre. Energi tack! Det får nog bli en runda på stan imon så kan jag nog allt tvinga mig själv att göra nåt nyttigt på eftermiddagen :) Muta mig själv helt enkelt!
.
Idag har jag varit en riktig glasögon-orm efter att ha tappat mina linser :(
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0