Folkpark och Bal

Hade väldigt roligt igår på folkparkskvällen- ångrar inte att jag åkte hem :) Fick till och med lite sol när vi grillade! Drog mig hemåt sen vid halv sex-snåret och sov till halv tio. Drömde om råkodning som vi pratar om i skolan och jag fick det verkligen inte ur hjärnan, så jag var tvungen att ge mig upp efter alldeles för lite sömn! Ujuj :/ Fast det hela fick nog vara värt det :)
.
Ikväll ska jag gå upp och titta på Sävsjös studentbal och sen ska jag inta soffan. Imon blir det upp tidigt för att åka med mamma o pappa till Ikea, Jönköping och sen vidare mot Linköping där vi ska fira lite mors dag och packa ihop min lägenhet litegrann. På tisdag kommer jag nämligen hem ordentligt för sommaren och det ska bara bli så skönt!
.

.
För två år sedan var det jag som gick på bal :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0