En alvedon och spotify

Dagen har mest spenderats genom att sitta och stirra in i väggen och tänkt på hur mycket nyttiga saker som jag verkligen borde göra. Men idag har jag verkligen varit sämst på att ta mig i kragen! Försökte trotsa min envisa förkylning igår genom att sitta ute i solen (och blåsten) men idag när jag vaknade märkte jag att det inte riktigt hade löst sig som jag hade tänkt mig... Alltså är kvällens utekravall på campus inget alternativ! Men det kommer fler tillfällen innan jag åker hem :) Jag får fixa en egen kravall ikväll istället- det får väl bli som vanligt i morgonrock och i sällskap av tvättkorg, musik och banandrink! Så får vi ta igen detta imorgon hoppas jag! :) Jag har i alla fall lyckats med att skaffa nytt Word och skickat iväg ett sista CV. Sen som vanligt...
.
Förresten har jag glömt tipsa om Shutter Island som jag och Sebastian såg på bio förra helgen. Längesen jag såg en så bra film!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0